Eilen oli kovin sateinen ja myrskyinen päivä.

Niin syksyistä. Tuuli riepoi lehtiä puista. Ilma oli aika ankea.


Silti olin todella hyvällä mielellä. Tiesin, että saisin postista kaksi ihanaa pakettia.

Toisessa olisi minulle jotain aivan ikiomaa ja henkilökohtaista - sormus!

Toinen paketti oli helmipuotia varten.

Kumpaakin pakettia olin odottanut jo kovin paljon.

Synkästä vesisateesta huolimatta olin todella iloinen – ajatuksissani  aurinko paistoi!

 

Siinan kirjeen aukaisin jo Postin pihalla. En malttanut odottaa enää kymmentä

minuuttia..

Lahjarasiasta löysin kuvaakin kauniimman sormuksen. Kaunokainen!!

Kaunis, kaunis .. ja se oli minun! 

Peridootti näytti upealta siistissä istukkeessa. Olin niin haltioissani.

 

Miksi sormus juuri siina*k jewelry:sta?  Miksi en ostanut joltain toiselta 

kotimaiselta tai ulkomaiselta koruntekijältä? Tai miksi en ostanut kultasepän liikkeestä?

Olen haaveillut kivellistä hopeasormuksesta pitkään. Monta kertaa olen

käynyt ihailemassa esimerkiksi ulkomaisia sivuja.  Mutta ei – ei niitä.

Niistä puuttuu jotain.  Kauniita sormuksia, mutta..


Minusta on ihanaa, kun tiedän koruntekijästä jotain muutakin kuin nimen.

Tunnistan hänen käsialan tai ehkä tiedän hänestä vielä enemmän.

Haluan  myös mieluummin korun kotimaiselta taitajalta. Haluan ehdottomasti tukea suomalaista

käsityötä omalta osaltani.

Ja ennen kaikkea halusin uniikin sormuksen, joka on taidolla ja tunteella tehty. Tiesin sen.

Kiitos, Siina!


Olkaa hyvä..  Minun sormukseni..

1953895.jpg