Illat alkavat hämärtyä aikaisemmin ja aikaisemmin.. päivät lyhenee ..
mutta mitä siitä.. kauniit helmet antavat ilon aiheita tummuviin iltoihin .. jopa tavallisessa lamppuvalossa voi ihastella niiden kauneutta.. mitä kaikkea ne kertovatkaan...

Kaulakorussa ja rannekorussa tummia makeanveden helmiä.. kaulakorussa muutama Swarovskin kristallihelmi.. rannekorussa Balin iso hopeahelmi..

Illan hämäryys
1068599.jpg
Illan hämäryys
1068603.jpg

Näitä iloisia koruja tumman pinkistä makeanveden helmistä oli ihana tehdä.. tummat kuvat eivät tuo ihan esiin näiden iloista suloisuutta..  tässä siis pikkuisen pinkkiä.. rannekoru ja kaulakoru..

1068608.jpg

1068636.jpg

Viimeaikoina olen vihdoin oivaltanut myös lamppuhelmien kauneuden .. voih.. ihanaa läpikuultavuutta .. kauniita.. hienoa käsityötä.. lamppuhelmet löysin eräältä Etsyn käsityöläiseltä.. tähän rannekoruun tuli jo hieman toivoa tulevasta keväästä.. pikkuisen vaaleampaa sävyä..

Samui
1068607.jpg

Seuraavat andalusiittikorvakorut olen omistanut kaikille ystäville .. andalusiitti-sydämet..
Kuvan otin muutama viikko sitten.. juuri kun auringon säde osui niihin.. :)
Tätä kuvaa olen vain säästellyt ..  ajattelin, että tuon tämän kuvan silloin esiin, kun muut kuvat eivät onnistu.. nyt oli se hetki..
siis ajatus kaikille ystäville ..
Ystäville
1022696.jpg

Loppulause ..  pahoittelen, että en viime aikoina olen vieraillut teidän blogeissa.. tai jos olen.. niin kovin viiveellä.. suokaa anteeksi.. yrittäkää ymmärtää..  vapaa-aikaa on vain rajoitetusti.. yritän olla ne hetken pikkutytön kanssa.. ja iltamyöhään olen puuhaillut koruja.. jotain muutakin olen siis tehnyt.. mutta jätetään jotain myös seuraavalle kerralle.. ;)