Joskus sitä pähkäilee, että mitkä asiat ovat minulle tärkeitä, elämäni tärkeitä arvoja.
Entä millaisista asioista minut tunnetaan?
Hui .. syvällisiä ajatuksia..

Elämässäni kulkevat rintarinnan, lomikkain..  perhe, kotielämä, ystävät,  työ ja harrastus.
Jokaisessa on tiettyjä arvoja, jollainen haluan olla.. Ja kuitenkin kaikki ne yhdessä.. Se on minun maailmani arvoineen..  Sellainen minä olen.

Perheeni on kaikki kaikessa.. Heistä saan voimani, iloa ja rakkautta.
Työ - ilman sitä en olisi minä.. Paljon kiireellisiä vuosia takana, nyt menneitä, mutta silloin niin tärkeitä. Nyt tuntuu, ja vaistoni sanoo, että kiireimmät vuodet vielä edessä.
Harrastus - siihen kuuluu niin paljon. Lähes kaikki perheen ja työn ulkopuolella.. ;)
Enemmänkin haluaisin tehdä, ehkä joskus vielä..  :) 

Arvoni - usko, toivo ja rakkaus.. Siinä ne ovat..  Lisätä voisin rehellisyyden ja uskollisuuden, mutta eikö ne jo kuulu noihin sanoihin?

Mistä haluan, että minut tunnetaan?  Ooh..  Helmimaailmassa . Haluan, että tiedätte miten paljon pidän ja rakastan helmiä, kaikkein eniten makeanvedenhelmiä.. ja ennen kaikkea keshihelmiä. Niitä en voi vastustaa..  :) Senkin taisitte jo tietää..

Joten, minulla ei taida olla enää muuta sanottavaa..
Kuin että- solmin keshihelmistä kaulakorun - Azurine

2096667.jpg

2096546.jpg

2096545.jpg

Azurinen voit löytää myös kaupan puolelta.. www.helmiliina.fi


Toivon teille ihanaa viikonvaihdetta..  Ihanan hupsuttelevaa pikkujoulua!

Mukavia hetkiä helmeilyyn.. Jos jotain erikoista kaipaatte kauppaan, laittakaa sähköpostia. Lupaan että päivitän kaupan valikoimat muutenkin..  ;)

Iloisin terveisin,
Helmiliina