Tunnustan.. että vaikka meillä on ollut Adobe Photoshopin kuvankäsittelyohjelma .. en ole aikaisempia kuvia sillä käsitellyt..  voi-voi-voi..  hölmöhän olen ollut..   Olen viime aikoina enemmän ja enemmän tuskaillut kuvien kanssa.. Tajusin viimein, että jotain on pelastettavissa, kun vähän kikkailee Photoshopilla..
Paljon on opittavaa .. mutta jotain olen sentään oppinut.. 
Sara-rannekorun ensimmäistä kuvaa olen käsitellyt ..  taisin kikkailla sinisen sävyn kanssa liikaa.. no.. ehkä se jatkaa edellisen kirjoituksen utuisia sävyjä..  :)   ..  alimmaisena sama rannekoru ilman käsittelyjä..

Sitten koruihin..  näillä koruilla ei ole mitään yhteinäistä teemaa..  kaikki hieman erilaisia..  Korut olen tehnyt joskus marraskuun alkupäivinä..  mutta vasta nyt yritin surkeita kuvia hieman käsitellä..

Saanko esitellä, ystävä,  Sara-rannekoru..   Upeita, tummia poppy jasper  -helmiä..  ihanan kiiltäviä..  nämä löytyivät ebayn helmimarkkinoilta..  Balin hopealukko..  loppukäsittelynä pikkuisen patinointia..

Sara
1098038.jpg

Buri-rannekoru ..  keskushelmi.. hui.. nimeä en tiedä.. tunnistakaa te.. prehniittiä? ..
vuorikristallia, biotiittia.. muutama makeanveden helmi.. lukot ja ketju hopeaa..

Buri
1098095.jpg

Kaulakoru makeanveden helmistä.. muutama granaatti- ja onyx-helmi..

Suloinen Anya
1098143.jpg

1098047.jpg

Iloista pikkujoulua kaikille!  ..