Viikonloput ovat niin ihania ja kovin odotettuja .. Silloin on aikaa touhuta rästihommia kotona ja silloin saa hipppasen enempi aikaa itselle..  Ja ainakin viikonloppuisin voin nautiskellen istua helmilaatikon vierellä ja tehdä vaikka kaulakorun .. 

Helmipuotini on pitänyt minun kovin kiireisenä.. Lämpimät kiitokset teille ihanat helmiystävät!
Olen todella iloinen, kun olette löytäneet sinne - kiitos. Teidän helmikirjeitä on ollut ihana pakata - ja monesti olen pohtinut, että mitähän niistä tulee. Yllätyksekseni ne ovat löytyneet teidän koruista jo päivän parin päästä.. Nii-in olen käynyt kurkkimassa gallerioita ja blogeja. Kommentointi on vain ollut kovin epäsäännöllistä viime aikoina. Suokaa aneeksi!
On ollut onni löytää aivan uskomattoman kauniita helmiä maailmalta..  esim. ne keshit ja viistehiotut korukivet. Kiitos hyvistä vinkeistä - moni teistä on ohjannut minua oikeaan suuntaan.. Teidän avullanne uskaltauduin tilaamaan niitä kolmen A:n keshihelmiä ja lehdenmuotoisia.. 
Mielelläni otan jatkossakin vinkkejä ja ohjeita..

Ja sitten helmilaatikolle..  Halusin tehdä pitkän kaulakorun.  Kesän avoinaiset kaula-aukon vaativat vähän pidempää korua.. Tämä ei edelleenkään ole mikään superpitkä, mutta minun aikaisempiin verrattuna selkeästi pidempi..
Korun keskellä viistehiottu ruusukvartsitynnyri, seuraanaan hopeaa, labradoriittirondelleja, kalsedonia.. ja mitähän vielä. Taisin hullutella kivien kanssa - sieltä löytyy myös ruusukvartsia ja ametriinia siruina ja pikkuisina pyörinä..  Hups - ehkä vähempikin määrä olisi riittänyt.. Itse pidän yleensä suht yksinkertaisista..  Mutta menköön tämä helmihurmioon piikkiin!

Marisa
1685002.jpg


passion-kaulaklahik-2.jpg

1684992.jpg

Oikein hyvää heinakuun alkua teille!
Kiitos tulitte käymään täällä..