Huomasin eilen, että edellisestä postauksesta on aikaa jo pitkälti.. Miten voi olla?!  Näin siinä sitten vain kävi.. Päivät ja viikot riensivät..   Monta, monta kertaa ajattelin iltalenkkiä koirun kanssa tehdessä, että tänä iltana laitan viimein jotain..   Mutta silloinkin tuli jotain muuta..

Ajatukseni ovat olleet lähes alinomaa helmissä. Olen seikkaillut varmaan sadoilla erilaisilla koru- ja helmisivuilla - kotimaassa ja todella kaukana. Erilaisissa kulttuureissa, tunnelmissa.. Olen löytänyt uusia, mielenkiintoisia helmikauppoja.. Ensimmäiset uudet helmet ehtivät jopa helmipuotiin asti.. Korusivustoja olen selannut kymmeniä, ehkä satoja.. Uskon, että kaikki nuo netissä käytetyt tunnit ja jopa vuorokaudet, eivät ole menneet hukkaan..  Eihän?!! ..  Ainakin olen saanut omat ajatukseni selkeämmäksi - millaisia helmiä voisin hankkia..

Koruja en ole viime viikkoina hurjasti tehnyt, mutta onneksi jotain..  Jotta muistan sen onnen tunteen, kun joku koru on tullut valmiiksi.  Itse tehtynä, aivan omin käsin..  made by me..

Seuraavanlainen rannekoru tuli heti mieleeni, kun näin nämä upean väriset akaatit. Yksinkertaista, mutta en silti halunnut sotkea mitään muutakaan kiveä niiden kanssa. Kirkas hopea ei minun silmissäni näyttänyt hyvältä, joten piti löytää jostain lähes kadonnut patinointi-litku. Edellisestä kerrasta onkin todella paljon aikaa..

Lopputuloksena tuli tälläinen kiinalaisvaikutteinen rannekoru.. Nimekseen se sai Mei-li, joka tarkoittaa kaunista. Joten suloiselle pikku kiinattarelle rannekoru:

Mei-li

 

Oikein onnellista ensi viikkoa teille!

Voikaa hyvin, ja annattehan helmien, korujen valloittaa.. minä ainakin..  ;)

t: Helmiliina